13 Temmuz 2008 Pazar

burak özçivit resimleri











19 yorum:

Adsız dedi ki...

yakisikli yaaaaaaaaaa :(

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaaaa süpersin yaaaaaa
acayip tatlisin

Adsız dedi ki...

sana hastayim.anliyormusun hasta.senin delinim ben ya

Adsız dedi ki...

ya sen varya sen bayılıyorum sana aşıgım anladınızmı beni buraaaakkkkk seni seviyorummmm duy beniiiii

Adsız dedi ki...

inan çççk tatısın

Adsız dedi ki...

yhaa buraqq choq dadlusun gerceqtenn bayılıyorumm sanaa yha shenn bitanesinn

Adsız dedi ki...

acayip derecede çok yakışıklı sana aşıgım

Adsız dedi ki...

burak senin hayranınım seni cok seviyorum seni kimselere yar etmem sana asıgım seni benden baskası sevemez cnm

Adsız dedi ki...

Cnm benim ,Burak herseyimsin yaaaaaa Dunyanin en tatli cocuklarindan biri...ASIGIM SANA BURAKkk...

Adsız dedi ki...

burak özçivit hayranları gencfenerbahceli17@hotmail.com şu adresi ekleyin...!

Adsız dedi ki...

cok yakisiklii Yaa yerim onu benn:D:)

Adsız dedi ki...

Cok yakisikli yaa süpersiin askiimm
Senii sevioruumm bebegiim

Adsız dedi ki...

nai-qkoto mom4e!super si!gotin si!Schatz basarilar!

Adsız dedi ki...

çok tatlı söylicek başka bişey yok yani

Adsız dedi ki...

ölüyorum sana cok yakisiklisin...yakisiklilik dan daha cok bakislarin öldürüyo insani BURAK(L)

Adsız dedi ki...

çooooooooook taaatttlllııısssıınnnnnn burakkkkkkk

Adsız dedi ki...

burak özcivit coook karismali ...yaa
..:D

Adsız dedi ki...

BEN BURAK ÖZÇİVİTİN HASTASIYIM O BAKIŞLARI VARYA... OF ÖLDÜRÜYO İNSANI YA CEREN HİNDİSTANA YANİ İSMETE ÖLE Bİ BAKIYOKİ...BENCE ARALARINDA BİŞEY VAR Bİ MAGAZİNDE DUYMUŞ ARKADASIM ONUN Bİ KIZKARDESİ Mİ NE VARMIS DEMİSKİ ''ONUN CERENE BAKIŞLARI Bİ BASKA KİMSEYE ÖYLE BAKMIODU'' DEMİS AMA ÇOK YAKISIOLAR ÇOK GUSEL ROL YAPIYO YA BAKIŞLARINA EN ÇOKTA KARİZMASINA HASTAYIM ONUN RESMEN BEN ASIGIM BEN ONA DUY BENİ BURAK BU SİTEYE GİRERSEN SEVİNİRİM ÇÜNKÜ BENİ DUYMUS OLURSUN

Adsız dedi ki...

cooookkkkk akisikli birisi ama ayip seyler yapmasin bence insan tiskinmeye basliyor sona benden söylemesi o sekil yaniiii

Yorum Gönder