13 Temmuz 2008 Pazar

gülden dudarık

Gülden Dudarık

Doğum tarihi: 22/08/1983
Doğum yeri: Adana

Şu anda 25 yaşında olan oyuncu aslen Ceyhanlıdır, ailesi hâlâ orada yaşamaktadır. Fakat Gülden Dudarık, beş yıldır Adana’da tek başına yaşıyor. Hepimiz gibi sıradan olan hayatı, 2003’te değişmiştir. Çünkü o zaman, satış danışmanlığını yaptığı kozmetik firmasının yüz güzellik yarışmasına katılmış ve birinci seçilmiştir. Yarışmadan sonra İstanbul’da kalmaya cesaret edemediği için, tekrar Adana’ya dönüyor. Kendisini listesine alan model ajansından ise üç yıl kadar haber gelmiyor. Sonra bir gün, ajanstan bir telefon alıyor. TMC’nin yeni dizisi için bir oyuncu arandığı ve kendisinin beğenildiğini söylüyor. Görüşmeler sonucunda öğreniyor ki, dizi Adana’da çekiliyor. İşte Gülden Dudarık’ın oyunculuk macerası böyle başlıyor.
Oynadığı Diziler :
Beyaz Gelincik .........2005........kiraz
Baba Ocağı .........2008........cemile

21 yorum:

Adsız dedi ki...

ya ben bu kıza hasta oldum ya doktorum olurmu kı :D

Adsız dedi ki...

ya inanamıyorum bu kızın 25 yaşında olduğuna hiç öyle göstermiyo maşallah çok güzel sanki 20 yaşında gibi...

Adsız dedi ki...

ya gülden dudarık çok güzel ALLAH nazarlardan saklasın onu çok seviyorum başarılarının devamını diliyorum..

Adsız dedi ki...

gülden dudarık seni çok seviyorum idolimsin

Adsız dedi ki...

dizi de en beğendiğim oyuncusun rolünü çok iyi yapıyosun. başarılar dilerim...seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

çok güzel kız ya maşallah ALLAH nazarlardan saklasın hepsinide çok tatlı çok şirin bi kız rolünü de çok iyi yapıyooooo

Adsız dedi ki...

seni çoooooooooooook seviyorum muratla çok yakışıyosunuz

Adsız dedi ki...

muratla cemile birbirlereine çok yakışıyolar güvenle ismette..seni çok seviyorum cemile yani gülden dudarık

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum dizideki faworimsin seni çok çok öpüyorum talım...

Adsız dedi ki...

...I LOVE YOU GÜLDEN...

Adsız dedi ki...

ya insan bu kadar güzel ve başarılı olurmu soruyorum size arkadaşlar güldendudarık hem güzel hem zeki hemdebaşarılı kızın on parmağında on marifet var.

Adsız dedi ki...

ya güldendurağın daha başka resimlerinidekoymanızımişstiyorum lütfen rica ediyorumdaha başkaresimlerini de koyun ...aşkım o benim

Adsız dedi ki...

ben cemileyi çokseviyorum onun mutsuz olmasınıistemiyorummuratınona aşıkpolmasınıistiyorumaşıksabelli etsin kızı üzmesin tatlımobenimcemilemmmmmmm.......(muratcemileye iyidavran)

Adsız dedi ki...

ben kizlardan en cok cemileyi begeniyorum COK GÜZEL onu cooook seviyorum!!!süper rol yapiyor tek kelimeyle HARIKAAAAA

Adsız dedi ki...

evlen benimle seniseviyorum aşkım güldenim

Adsız dedi ki...

cok basarili

Adsız dedi ki...

seni cok seviyorum cok hossun

Adsız dedi ki...

güzel biri :P

Adsız dedi ki...

cok güzel kiz muratlan coooooook yakisiyor =) insallah özel hayatta da

Adsız dedi ki...

adanalı kızların güzel olduğunu biliyordum.sen en güzel ve başarılı olansın.ömür boyu başarılar.

Adsız dedi ki...

ıyy hepiniz iğrençsiniz o çirkinlikle o salak cemileyi nasıl beyeniyosunuz bilmiyorum üstelik muratlada hiç yakışmıyo murata bikere seda daha çok yakışıyo valla iğrençsiniz

Yorum Gönder