5 Ağustos 2008 Salı

yeni burak özcivit resimleri







16 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersinnnn

Adsız dedi ki...

sen� cok sev�yorm

Adsız dedi ki...

harikasın yaaaaaaaaaa süper

Adsız dedi ki...

harikasın

Adsız dedi ki...

ya ben sana bayılıyorm cnm benm ya seni çok seviyorm ben yaren öztürk

Adsız dedi ki...

ya varya sen resmn esmer yakışıklısısın sana hastaym ben seni çok çok çok çok ama çok seviyorm

Adsız dedi ki...

burak senı cok begenıoruz bı ınsan ancak bu kadar mukemmel olabılır bıtanesın senı sevıyoruz

Adsız dedi ki...

seni seviyorum !

sana kiz buldum !

geri yas ne olursun !

Adsız dedi ki...

burak özçivit hayranları gencfenerbahceli17@hotmail.com şu adresi ekleyin...!

Adsız dedi ki...

bu son resimde yanindaki kiz kim???

Adsız dedi ki...

sana aşıgım

Adsız dedi ki...

askim bu benim yhaa

Adsız dedi ki...

süpersin bebeğim ya allah sewgiline bağışlasın seni tühh mahşallah

Adsız dedi ki...

burak aşıgınım yaa ölürüm sana yaaa bitanemsinnnnn

Adsız dedi ki...

cok ama cok yakisiklisin,umarim charakterinde bukadar güzeldir

Adsız dedi ki...

evet süper o kız benim yanındaki

Yorum Gönder