15 Temmuz 2008 Salı

selim gulgoren resimleri



45 yorum:

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı ya böyle yakışıklı sevgilim olmasını isterdim

Adsız dedi ki...

yha selim çok tatlı biri çok yakışıklı dizisine bayılıyorum çok komik ve çok güzel selim çok güzel şarkı sölüyo şarkılarını indirdim sadece onun şarkılarını dinliyorum

Adsız dedi ki...

ewet selim benimde favorimmmm onu herkes den daha tatlı ve yakışıklı buluyorum

Adsız dedi ki...

allahım ben hayatımda böle yakışıklı görmedm selim le tanışmayı çoooo.....oook şsterdim. SELİM SENİ ÇOK SEWİORUM

Adsız dedi ki...

çok sempatik ve yakışıklı biri...kasetin varmı olursa mutlaka alacam...umarım mersine gelip imza günü yaparsın bana gml adresini vrirsen havalara uçacam...seni çok ama çok seviyorum... buna cvp verirsen sevinirim

Adsız dedi ki...

gerçekten selim çokk yakışıklısın allahım özene bözene yaratmış böle bi sewgilim olmasını isterdim:)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar kendinizi kaptırmayın diom ama gerçektende çok yakışıklı biri Allah sahibine bağılasın

Adsız dedi ki...

selim gerçekten çok yakışıklısın ve sempatiksin kendin gibi sesinde süper hastayım sana <3

Adsız dedi ki...

ya acayip tatlı sempatik ya süperrrr nazar felan değmesin ya cocuğa

Adsız dedi ki...

selim çok yakışıklı olduğu gibi seside süper bayıldım sesine selimi uzun süre televizyonda görmek isterim başarılarının devamını diliyorum...selimi çooook SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

ya çoooooooook yakışıklı selim onunla tanışmayı çok istiyorum inşALLAH birgün tanışırım onun benim sevgilim olmasını çok isterim ALLAH nazarlardan saklasın selimi ..I LOVE YOU SELİM..

Adsız dedi ki...

Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldilermi?
♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte seninleyim! seni çoooooooooooooook sewiom

Adsız dedi ki...

öncelikle çok tatlı ve çok sempatik.onun hayranıyımmm bayılıorum ona ...kızlarr peşinden koşuodur kesinnn selimm seni çok seviyorummm bitanem....

Adsız dedi ki...

߀n zeynep selimm abii ve gaye abLa çokk seviorum siziiii çok tatlısın selim abi yaa gaye abal sende ßunLArın ikisinee Laf söYLErsiinz döverim:@

Adsız dedi ki...

ece dedı ki...

seni cok seviorum
aşkımm

Adsız dedi ki...

selim sana aşığım bebeğim bnm sana bayılıyorum:)

Adsız dedi ki...

bence çok yakışıklısın diyecek başka birşey yok

Adsız dedi ki...

harbiden kanki
çok karızmasın sana bayılıyorum bide burak'a sizi görmeye gelicem muğlayada
siz bozüyük de misiniz diye bi soruyorum . walahı tüm mahallemiz seni seyredio bizi unutma soner öner

Adsız dedi ki...

Selim Gülgören hayranları gencfenerbahceli17@hotmail.com şu adresi ekleyin...!

Adsız dedi ki...

cok yakisikli yaa

Adsız dedi ki...

merhaba selim gulgoren cok tatli yaaa bayiliyorum onaaa

Adsız dedi ki...

YORUM YOKKKKKKKKKKKKKKK DESEM AYIP OLUR MU? SÖYLEYECEK Bİ SÖZ ANLATACAK Bİ KELİME BULAMIYORUM SENİ SELİMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

üfff cnmm yaaaa acaiipp tatliiiiiii hayalimin erkegiii yaaa::D:D:D:D:D:D: iiichh liebbb diiiiii selimmmmmmmmm<3<3

Adsız dedi ki...

SELİM GÜLGÖREN BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM SENİN HAYRANINIMMMMMMMMMMMM CANIM BENİM DAHA 9 YAŞINDAYIM

Adsız dedi ki...

SELİM GÜLGÖREN SENİ ÇOK SEVİYORUM AMA HENÜZ 9 YAŞINDAYIM

Adsız dedi ki...

SéLİm gLgörEn séni çooo..oooq Séviorum haaDımın aNNamı herşeimsin SéHn behnm bayılıorum snaa ölüorum SNa yaaa :(:( ama sevgilin vaR pohfff

gölgekız dedi ki...

2. rsimde çok tatlı çıkmış aşkımm seni seviyorum çok tatlısın ya cnm benm ama dizide sedayla uymuyolar bence özge ile birlikte daha ii uyuyolar diye düşünüyorum

Adsız dedi ki...

ÇOK YAĞUŞUKLU AYYYYYYYYYYYYYYYY DATLUM :)

Unknown dedi ki...

bitaneeeem aşkım seni seviyorum

Unknown dedi ki...

aşkıııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bitanem şarkılarında sende çok güzelsin en yakın zamanda geliyorumm

Unknown dedi ki...

aşkım bitanem çok yakışıklısın en yakın zamanda dizi çekimine geliyorumm

Adsız dedi ki...

Ik wens u nog een succesvolle toekomst. hayranlarini uzme!!! ve hep ekranlarda ol xxxx nil

Adsız dedi ki...

bugun baba-ocagini izliceyim byyy

Adsız dedi ki...

baba-ocagi coook güzeldi canim hadi byy

Adsız dedi ki...

burak özçivitte yakışıklı ona bakılırsa bence ikiside yakışıklı cemile ve ismetle çok yakışıyolar dizide çıkarlar inşallah yhaa ben onların sevgilisi olsaydım çok kıskanırdım çünkü herkes onlara asıkkkkk

Adsız dedi ki...

ben derya...yha harbiden çok tatlısın selim abicim....allah sahibine bağışlasın.........

Adsız dedi ki...

selim gülgören çok yakışıklı hayranıyım onun ona ben kaç tane yorum yazdım hiç birinin cevabını alamadım seni çok seviyorum selim

Adsız dedi ki...

sen bir harikasın herkezin birincisisin yani sen gerçek hayatta cemileyle çık çok yakışıyosnuz

Adsız dedi ki...

facebook gidin arkadaş yapın konuşuyo benle konuştu

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum tek kelimeyle süper lütfen aydına konser ver

Adsız dedi ki...

selim cok yakisiklisin

Adsız dedi ki...

sesin çokkk güzel seni dinlerken çok keyif alıyorum.çok iyi birisin seni çok sewiyorum

Adsız dedi ki...

benim bir numaralı şarkıcımsın.her zaman senin şarkılarını dinliyorum

Adsız dedi ki...

guzelllllllllllllllllllllllllllllllllll
dimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

aysima abbas-ya arkadaslar onla iyi durmuyo,bunu sevsin diye bi sey soylenmez.zaten oda okudusa bunlara anlam veremez.dizide senaryo gereyi biriyle birlikte,gercek hayatdaysa kendi bilir.onun ozel hayati bizi ilgilendirmez.biz sadece onun hayranlariyiz.kiminle isterse birlikte olur.ozel hayatiyla ilgili yorum yapicaniza sarkilariyla ilgili yorum yapin.ona yakismiyosun gel benime sevgili ol dediginizde gelicekmiki?

Yorum Gönder