14 Temmuz 2008 Pazartesi

gulden dudarik resimleri





15 yorum:

Adsız dedi ki...

cemile çok güzel bi kızsın

Adsız dedi ki...

mrhb ben ayşegül.. gülden dudarık çok gzlsin :D köyülü gzl yhaa çhoqq tatlsun:D

Adsız dedi ki...

sen herka birisisin bayılıyorum

Adsız dedi ki...

sln ben yağmur cemileye bayılıyom ama dizide muratı hep alttan alıyo olmuyo büyle ama sizi seviyorm

Adsız dedi ki...

Bİ DK YHA Bİ YANLIŞLIK VAR BURDA.2. RESİMDEKİ KIZ BAŞKA Bİ OYUNCU.ATV 2DE "SENDEN BAŞKA" DİYE Bİ DİZİDE OYNAMIŞTI.AMA GÜLDEN DUDARIK DEİL.NEYSE...GÜLDEN ÇOK GÜZEL AMA CEREN HİNDİSTAN DAHA GÜZEL.
1.CEREN HİNDİSTAN
2.GÜLDEN DUDARIK
3.FEYZA ÇİPA

Adsız dedi ki...

gülden sana bayılıyorum selimle çokkkk yakışıyorsnuz inşallah gercek hayattada sewgilisinizdirrr........

Adsız dedi ki...

walla bnce hepsi birininden güsel cillop gibiler bn öle güsel görmedim desem yalan olur ama okadar güsel değildi bunlar süperrrrrrrr

Adsız dedi ki...

bencede mükemmelsin sana bayılıyorum sedayada gıcık oluyorum çekil muratla cemilenin arasından yönetmen duydun mu seda yı çıkar o diziden ya da muratla ayrılsınlar

Adsız dedi ki...

ben Bu cemileyi pek sevmiyon.
Bu hep Muartin yanina gidiyo hep onlarin basini derede sokuyor
Ceren Hindistan & Burak Özcivit = Love 4-Ever
Ismet ve Güven = sevgili
Burak Özcivit ve Ceren Hindistan I LOvE YoU sizi cooooooooook seviyorum

Adsız dedi ki...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muthis bir dizi

Adsız dedi ki...

hic guzel degil

Adsız dedi ki...

GÜLDEN ABLA ÇOK GÜZELSİN MSN DE SENİN RESMİNİ KOYDUM ÇOK TATLISIN SENİ SEVİYORUM MURAT'LA BİRBİRİNZE ÇOK YAKIŞIYORSUNUZ İNŞALLAH DİZİ DE DEĞİLDE GERÇEKTEN BERABER OLSANIZ

Adsız dedi ki...

bence kesinlikle cerenden daha guzel :-)

Adsız dedi ki...

özge dahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa güzeeeeeeeel salaklar bu cemile aptal bnce mrtla seda gvn le özge

Adsız dedi ki...

gülden abla çok güzelsin işallah gerçekte selim abi le olursunuz sizi ailem de çok seviryor hepinize iyi buluryorum ve sizi çok seviryorum.

Yorum Gönder