15 Temmuz 2008 Salı

selim gulgoren


20/11/1985 Üsküdar doğumlu

Marmara Üni. Turizm ve Seyehat İşletmeciliği mezunu

Şuanda da Anadolu Üni. Açıköğretim Fakültesi İşletmecilik son sınıf okuyor.

Boğaziçi Müzik Okulu Türk Sanat Müziği bölümü, Üsküdar Musiki Cemiyeti Müzik için Kompozisyon bölümü ve Avrupa Trio Müzik Okulundan da Jazz Trio eğitimi almıştır.

Küçüklükten beri org çalıyor. Onun dışında darbuka, gitar, kanun, perkinsyon cihazlarını çalabiliyor.

Daha önce birkaç reklam filminde rol almış fakat ciddi anlamda ilk projesi Baba Ocağıdır.

Albümü Ağustos ayında piyasada olucak. 5 şarkılık single albüm ve ilk klip İstanbul Bana Dar şarkısına gelicek..

Selim Gülgörenin Huyları :

*Selim Fenerbahçeli. Ama deli gibi fanatik bir izleyici değil sadece milli maçlara bakıyor.

*Selim saçlarına birinin dokunmasından nefret ediyor.

*Dişlerini fırçalamadan asla uyuyamaz.

*Aşırı titiz.

*Yemekten önce ve sonra ellerini yıkamadan rahat edemiyor.

*Çekimler dışında asla jöle ve sprey kullanmıyor.

*Yüzünde çekim için makyaj varken çok rahatsız oluyor.

*Selim çok takıntılı biri.

*O’nu tanımadan ukala demelerine kızıyor.

*Ayakkabısına basılmasından ve ayakkabısının kirlenmesinden nefret ediyor.

*İllaki marka olsun istemiyor, alışverişlerini genelde annesi yapıyor.

*Home stüdyosuna yeni aranje cihazları almayı alışveriş yapmış sayıyor.

*Burcu akrep ama burçlara inanmıyor.

*Sakalsız kalmaktan nefret ediyor. (sakalsız kendisini çirkin ve çocuk gibi hissediyor)

*Çok duygusal.

*Yemekten asla vazgeçemiyor.

*Yemek yerken gözü hiçbir şey görmüyor.

*Spor yapmadan duramıyor.

*Bestelerinin hepsinin bir yaşanmışlığı varmışYaşanmış olmasa beste anlamsız geliyormuş.


SELİM GÜLGÖREN RESİMLERİ İÇİN TIKLAYINIZ...!

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok Yakisikli Yaaa :( (k)

Adsız dedi ki...

bnmde burcum akrep burcumun özellklerini taşıorm inanmasa da oda burcunun özllklerini taşıo

Adsız dedi ki...

sana bayılıorum sen çk ykışıklı brisin

Adsız dedi ki...

ewt ikisinede bayılıorum bayılmamız normel güveni bütün halk seçmiş demi yane:d

Adsız dedi ki...

slm ben esra eer bu siteye girersen nolur beni msnene ekle yaaaaaa ben sana aşıgım nolurrrrrr yaaa çk ykşlsn seni gormek çok istiyorum hep senın sarkılarını dınlıyorummmmmmmm nolurrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

yha bayılıomm sana aşkO

Adsız dedi ki...

selim sen bitanesin seni çok sevıyorum sevgilin varsa kıymetını bılsın bebegım

Adsız dedi ki...

çok yakışıklı ve sempatiksin...

Adsız dedi ki...

naz dediki..
çok yakışıklı birisi

Adsız dedi ki...

aşkımmmmmmmm selim seni çokk seviyorum valla özzelliklerimizde uyuyor inşallah hayatında başarılarının devamı gelir ayrıca gülden dudarıkla çok yakışıyorsunuz bence ona hemen teklif etttttttttttttt....

Adsız dedi ki...

selimcim hayatında başarılar dilerim .....

Adsız dedi ki...

selimcim çok başarılı birisin hayatında mutluluklar dilerim ..... müziklerini çok anlamlı ve özlü yapıyorsun...:)

Adsız dedi ki...

seni çok seviyorum.bence hiç bir kız sana yakışmıyor sevgilin bile bir kaç yıl bekle emin ol o zaman karşına çıkacak kişi seni çok mutlu edecektir gerçekten çok eminim seni hiç kimseye paylaşmak istemiyorum ayrıyeten sana şarkılar yazıyorum.seni seven kişi kendine iyi bak başarılar şarkılarınla

Serpil dedi ki...

Yakışıklılığını ya da Tatlılığını çok abartıyosunuz bence.. Biraz başarılarına da bakın.. Benim tüm arkadaşlarımda öyle aman çok tatlı çok yakışıklı fln diolar.. Ne diyim banane bana ne faydası var.. ALLAH SAHİBİNE BAIŞLASIN..!!
Bana göre biraz şımarık gibi.. Tanımıorum etmiyorum, akrabası yada arkadaşı deilim bişei değilim ama..bilmiorum..[olamamda zaten o 23 yaşında bnse 14..(..ki 18'lik gbi göstrymşm..:D)]öyle gibi gelior bana..
Belki "şımarık.." onu kızdırabilir ama hiiiçç.. Bu bnm fikrim herkez öyle düşünmüor tabi.. Önemseycenide sanmam zaten.. Umruduşı/Umrumdışı... :P :D :P
AMA YİNEDE ONU TANIMAK İSTERDİM DOĞRUSU..!!

Serpil dedi ki...

Yakışıklılığını ya da Tatlılığını çok abartıolar.. Bence o kadarda abartılcak bi yanı yok..ki bu zatn onu8n hoşuna gidiyormuş-paylaşılamamak..!!
Bi de bana biraz şımarık gelior.. Tabi Tanımam etmem, arkadaşım deil bişeyim deil..[olamaz zaten o 23 yşnda bnse 14..(ki 18 gibi gösteriomuşum.. =) Ama bu gzl bişey..=))]
Şımarık diorum ama bu bnm fikrim herkez öyle düşünmüyor tabi.. Bu ona hakaret flnda deil.. Yanlış anlaşılmasın..Bilmiyorum..
AMA HERŞEYE RAĞMEN YİNE DE ONU TANIMAK İSTERDİM DOĞRUSU..!!

Adsız dedi ki...

SELİM GLGÖREN HER KONUDA COOK BASARILI AYRICA COOK YAKISIKLI BÖYLE GÜSEL SEYLERE SAHİP OLMAK HERKESİN SNSI DEİL AMA O FARKI NI GÖSTERDİ HERKESE VE EN İİ DERECEDE SUAN NE DİEBİLİRİMKİ ONA DENİLEÇEK BİSİ YOOK HAYATINDA HEP MUTLU OLMASINI İSTİORUM ONU ÇOOK SEVİORUM ÜZÜLMESİNEDE DAYANAMMA İNSALLAH HERSEY İSTEDİĞİN GİBİ OLUR SELİM SENİ TANIMAYI COOK İSTERİM ANTALYAYA BEKLERİM SENİ KİB BASARILARININ DEVAMINI İDELİRM

Adsız dedi ki...

selim yaaaaaa diodumki selimi bnden fazla kımse sevemez ama meğer milyonlarca seven varmış ama en çok ben seviyorum

Adsız dedi ki...

ya selim coooooooook tatli sin rüya larima giriyorsun askim ! öptüm d.....

Adsız dedi ki...

SELIM ASKIM BENIM .... d.....

Adsız dedi ki...

selim abi gerçekte n çok ama çok yakşıklısın msn ni yazarmsın seni çok seviyorummmmmmmm. dizide harikasın

Yorum Gönder