16 Temmuz 2008 Çarşamba

ceren hindistan resimleri



26 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin gözlerin çok güzel dizideki en güzel kız sensin

Adsız dedi ki...

dizideki favori kız sensin bencede çok güzelsin

Adsız dedi ki...

bu kıza hayranım yaaaaaaaaaaaa.......

Adsız dedi ki...

Cok guzel kiz hel gozleri ! xD

Adsız dedi ki...

ceren süper bir kız doğal hali böle güzelse makyajlı hali dahada güzeldr dizideki en güzel kız sensin

Adsız dedi ki...

bencede dizidekiengüzel kız sensin

Adsız dedi ki...

çooook hsun var ya

Adsız dedi ki...

çoooooooooook güzelsinnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

ay bayılıyorum şu kıza ya rabbim ne guzel kaş goz vermiş allah sahibine bagıslasın fıstık gıbı yaaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

güsel kız işte bu kdar abartmaya gerek yoook....

Adsız dedi ki...

güzel ama çok havalı kendini bişey sanıyo salak kız hem çirkin

Adsız dedi ki...

çok güzelsin dizideki enn çook seni seviyorum sana bayılıyorummm ceren yaaa

Adsız dedi ki...

abicim cerende ceren ama

Adsız dedi ki...

offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
keske herkes ceren gibi güzel olsa
s3n! s3v!yorum
askimmmmmmmmmmmmmmmm tekkkk
ben selma

Adsız dedi ki...

ya ben bu ismete bayılıyorum süper bi kız güvenlede çok yakışıyolar cemile muratın üstüne çok düşüyo oyüzden pek sevmiyorum onu dizide en yakışıklı bence güven canım ya kısa saç çok yakışmış

Adsız dedi ki...

Dizinizi seyretmiyordum. Hoş normalde pek televizyon seyretmem. Geçen gün dizinizi seyrederken kalp krizi geçirecektim neredeyse. Yıllar önce beyin tümöründen kaybettiğim aşkım karşımda dizide oynuyor.....
Çok kötü oldum. Bu kadar benzerlik olmaz. Eğer seslendirmede size aitse. Kesin ikizin olmalı. Artık dizinin her bölümünde bir seyirciniz daha var. Dayanabildiğim kadar devam....

Adsız dedi ki...

CEREN HİNDİSTAN YUHHHHHH SİZMİİİİ 1989 DOĞUMLUSUNUZZ BEN SİZİ 28 YASINDA FALAN SANIODUM GİDİN NÜFÜS MÜDÜRLÜNEDE YASINIZI BÜYÜLTSÜNLER ANAM BACIMM

Adsız dedi ki...

çok süper bi kız erkek olsam asık olurdum wallaa ne yaln söliyim şimdi keske güvenle çıksanız dizide cemilede muratla çok sevinirim walla dizinizi hiç kaçırmadan izliyom (çok süper oynuyonuz oyunlarınızı)

Adsız dedi ki...

ceren abla seni çok seviyorum burak abiyi ve seni kutlu yorum çok başarılısınızki birbirinize çook yakışıyorsunuz

Adsız dedi ki...

ceren abla birbirinize çok yakışıyorsunuz gözlerine bayılıyorum çok güzel gözlerin var

Adsız dedi ki...

gercektan çok gzlsin

Unknown dedi ki...

offfffffffffff offffff bu ne güzellik. benimle evlenir misin

Adsız dedi ki...

güzel ama hic güzel rol uynuyamio
cok donuk ya

Adsız dedi ki...

ceren abla selime söyle şarkılarının notalarını internete koysun

Adsız dedi ki...

baba ocagina ceren hindistan oynamasa bu dizi saten olmasti veeeee burak özcivit nen cok yakisiyorlar insallah evlenirler gercekten

BURAK feat. CEREN

IN LOVE

Adsız dedi ki...

bence ceren hindistan zeynep dortkardesten daha guzel burak ozçivitle ceren hindistan sevgili olsa cok guzel olur

Yorum Gönder