15 Şubat 2009 Pazar

opusmeyi kesemediler


ÖPÜŞMEYİ KESEMEDİLER!

Prova diye başladılar, yönetmen STOP dedi durmadılar... Star TV'nin sevilen dizilerinden Baba Ocağı'nın setinde ilginç bir olay yaşandı. Dizide iki sevgiliyi canlandıran Burak Özçivit ile Ceren Hindistan, öpüşme sahnesinin çekimlerinde kamerayı unutup rolü gerçeğe dönüştürdüler. YÖNETMENİ DUYMADILAR Muğla'nın Yatağan ilçesinde gerçekleşen çekimlerde iki genç oyuncu rol gereği öpüşmeye başladılar. Ancak bir süre sonra kendilerini rollerine öylesine kaptırdılar ki yönetmenin "Stop" komutunu unutup öpüşmeye devam ettiler.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cnlarım yaa bn bu ikisini çok yakıştırıyorrum ztn inşallah gerçek hayatta çok güzl ve bitmeyen bi birrliktelikleri olur onları çok seviyorum gerçekten..şunuda belirtmek isterim ay selim sana aşığım güven sanaaşıımmm fln diyenlere acaip gıcık oluyorum sanki size bakcaklarda boşa heveslnmeyn yani allah sahiplerine bağışlasın ikisinide:)

Adsız dedi ki...

hep böyle dewam

Adsız dedi ki...

BEN CERENLE BURAKI BİRBİRİNE ÇOK YAKISTIRIOM İNSALLAH GERCEK HAYATTADA SEVGİLİ OLURLAR SÜPER YAKISIOLAR BURAK VE CERENE SUNU SÖYLÜYORUM BİR ASK RÜZGARI GÖRÜYORUM HALA SİZDE... SELİM GÜLGÖRENİN BİR SARKISI OLAN DURGUN ATES VE ASKIM YOKSUN YANIMDA BU ARADA SELİM SENİN BÜTÜN PARCALARINA BAYILIYORUM KESKE BURAK GERCEK HAYATTA GİTAR CALMAYI BİLSEDE İKİNİZ AYNI GRUPTA OLSANIZ İKİNİZ ÖZELLİKLEDE CERENLE BURAGI HEP BİR ARADA GÖRMEK İSTERİM BURAK BENCE SENİN SEVGİLİNDENSE CEREN DAHA GÜZEL

Yorum Gönder